hoşgeldiniz

mantarlar terasta

In çatı, yalıtım on 05/09/2009 at 19:38

teras altı ahşap döşeme su yalıtım membranı mantar ısı yalıtım levhası mantar üzeri beton

Mantar yalıtım levhalarını ilk kullandığımız yer teras oldu. Terasın katmanları şöyle: ahşap döşeme en altta ve mutfağın da tavanını oluşturuyor. Üzerinde su yalıtım membranı ve onun üzerinde 25 mm kalınlığında iki kat olarak (yani toplam 50 mm’lik ) mantar levhalar. Mantar levhaların üzerinde demir bağlandı ve doğrudan beton döküldü. Daha sonra da karo taş döşenecek.

Mantar yalıtım levhaları ile bilgi için tıklayın.

2 ay sonra not: terasta ahşap üzerine yaydığımız su yalıtım membranı en büyük hatamız oldu. Eğer bir membran konulacaksa, bu beton ve şap arasında olmalıydı. Şimdi beton altına sızan su membranın bir zayıf yerini bulup akıyor. Karo altına su yalıtımı için ayrıca bir katman sürüyoruz.

  1. teras üstünde çatı olduğunu düşünüyordum, oraya su iniyorsa illaki olumsuz etkisi olacaktır diye düşünüyorum. ayrıca belirtmek istediğim sizi gayretlerinizden dolayı da kutluyorum. başarılarınızın devamını diliyorum.

    • Hasan Bey, teşekkür ederiz.
      Terasta su problemi oldu gerçekten ve sonradan bir çatı eklemek durumunda kaldık.

      • Bu uğraşınıza zaten çatı yakışırdı.Etrafınızda nasılsa gezinecek alan çok.

Yorum bırakın